آینده الکتریکی: چگونه شیائومی می تواند در نهایت به صحنه خودروهای الکتریکی بپیوندد


با مشاغل مختلف از آنلاین حدوداسinos به خرده فروشان الکل که برای تجارت نیاز به گواهینامه دارند، اما تصور می شود که Eبدست آوردن معادل V به خصوص دشوار است.

در چین، برنامه ریزان ایالتی تعداد مجوزهای تولید در دسترس خودروسازان را محدود کرده اند در تلاش برای جلوگیری از سرمایه گذاری بیش از حد.

پهنرس در میان EV استارت آپ ها و خودروسازان سنتی در هکتارve به طور فزاینده ای در چین متداول شده است، زیرا برنامه ریزان دولتی صدور مجوزهای تولید را به سازندگان جدید خودروهای برقی محدود کرده اند در تلاش برای جلوگیری از بیش از حد رقابت برای معاملات تحت حمایت دولت

یک مثال این است توافق بین سازنده خودروهای برقی چینی نیو شرکت و دولتی است جیانگ هوآی آگروه اتوموبیل (JAC)، که توافق اولیه برای نشان دادن پلاک JAC داشت، اما این بود بعداً به دلیل هزینه ها کنار گذاشته شد.

در مورد شیائومی، قرارداد آن‌ها با BAIC می‌تواند منجر به خرید سهام آنها در کارخانه شماره ۲ هیوندای پکن شود که قبلاً دارای مجوز است.ce برای ساخت ماشین. تیاو آنها را با برندهای BAIC و شیائومی می بیند. اچبا این حال، این همکاری هنوز تایید نشده است.

خودروی جدید شیائومی

تعهد 10 میلیارد دلاری شیائومی به بازار خودروهای برقی طی دهه آینده منجر به برداشتن اولین قدم‌های بزرگ شده است.

بزرگترین آنها توسعه اولین نمونه اولیه EV آنها بود که بنیانگذار Lei Jun بود برای آزمایش جاده ای گسترده تعیین شده است. اولین نسخه ماشین ممکن است سلامدر بازار هند، یک مرکز رو به رشد EV تیکلاه در حال حاضر فناوری باتری زیادی وارد می کند، اما هنوز پنج سال دیگر باقی مانده است.

چی نمونه اولیه خواهد بود در واقع نگاه کنید مانند چیزی مانند یک راز باقی می ماند، اما وجود دارد شایعات که می تواند به تعداد آنها وجود داشته باشد چهار حالت مختلفهls. دو مورد از این مدل‌ها به مدل قیمت متوسط ​​نزدیک می‌شوند 150000-200000 یوان (22000-29000 دلار)،

در حالی که oآنها خود را پیدا خواهند کرد در براکت گران قیمت 200000-300000 یوان (29000-44000 دلار).


منبع: https://www.xiaomitoday.com/2022/09/03/an-electric-future-how-xiaomi-could-finally-join-the-electric-car-scene/

توسط Lei Jun

Lei Jun