بله، من بوده ام i.mi.com/ss من چند درخواست ارسال کرده ام… و با وجود اینکه به حقایق پایبند هستم و به سادگی نمی توانم وارد تلفن شوم، همان پاسخ قطعی را دریافت می کنم.
ارسال شده توسط /u/EvilDan69
[comments]
منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/10w1uah/flashed_rom_stuck_on_device_locked/
نه تنها اکانت مال من نیست، بلکه شماره تلفن محدودی برای انجام آن وجود ندارد.
آیا کس دیگری همچین اتفاقی برایشان افتاده است؟ من بلدم چطور رام رو درست فلش کنم. من بیش از یک دهه است که از ADB به راحتی استفاده می کنم. این دستگاه که به حساب کاربری من متصل نشده است، مایه خرسندی است.
10 روز بدون گوشی می گذرد. به نظر می رسد شیائومی کاملاً بی فایده باشد. اگر بتوانند به صورت دستی IMEI را به حساب من اضافه کنند، میتوانم وارد شوم. من مشکل را به آنها گفته ام من کاملاً نمیتوانم قفل تلفن را برای ورود به سیستم باز کنم. مدرکی دارم که نشان میدهد گوشی را نو خریدم، جعبه را نگه داشتم، همه اطلاعات را دارم و غیره.
را
من شیائومی Mi 11 Ultra خود را کاملاً جدید خریدم. من کاملا عاشق سخت افزار هستم.
من به همه موارد از جمله حساب شیائومی از جدید وارد شدم. هیچ مشکلی وجود نداشت و من بیش از یک سال از آن استفاده کردم. در تلاش برای دریافت پرداخت های ضربه ای برای کار در کانادا، رام اتحادیه اروپا را با مراحل مناسب بارگیری کردم و این پیام را دریافت کردم که گوشی من قفل شده است. رمز شیائومی رو تایپ کردم درست نشد. من مراحل تنظیم مجدد را دنبال کردم، شماره تلفن پشتیبانی خود را به همسرم تغییر دادم تا پاسخ را دریافت کنم. من فقط از یک آدرس ایمیل استفاده کردم. من سعی کردم از رمز عبور فراموش شده برای چند آدرس ایمیلی که دارم استفاده کنم، اما هیچ کاری نشد.