راه حل اتصال داده Xiaomi Note 11 Pro 5G: شیائومی

راه حلی که جواب داد

برای احتیاط، گوشی را ریستارت کنید.

حالت عملکرد فعال شده

  • ریست فکتوری گوشی

  • من موارد زیر را امتحان کردم که موفقیت آمیز نبود:

    • تمام به روز رسانی ها را انجام داد

    شما باید VoLTE را از طریق تنظیمات سیم کارت یا صفحه شماره گیری فعال کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، هنگامی که به وای فای متصل هستید، هنگامی که بنر مرکز کنترل/اعلان را از بالای صفحه پایین می‌کشید، نشان VoLTE را در کنار نوارهای سیگنال خواهید دید (در غیر این صورت فقط قدرت سیگنال را در مرحله بعد مشاهده خواهید کرد. به وای فای). هنگامی که به وای فای متصل نیستید، همان نشان VoLTE را مانند آنچه در بالا توضیح داده شد، می‌بینید، علاوه بر آن در صفحه قفل و هر صفحه اصلی/برنامه دیگری. من کاملاً مطمئن نیستم که چرا این کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که تلفن را همیشه به داده‌ها متصل نگه می‌دارد، زیرا به این ترتیب تماس‌های تلفنی و پیام‌ها را مسیریابی می‌کند.

    برای احتیاط من VoWifi را نیز به همین روش فعال کردم. اما برای این کار از *#*#869434#*#* استفاده کنید و به دنبال حبابی بگردید که می‌گوید “بررسی شرکت VoWifi غیرفعال شده بود” در همان نقطه. اکنون به تنظیمات سیم کارت برگردید و تأیید کنید که این ضامن (احتمالاً به تازگی اضافه شده است) فعال است.

    راه حل های تلاش شده

    هنگام راه‌اندازی، تلفن به برج‌ها و هرچه سریع‌ترین سرعت داده موجود بود وصل می‌شد. LTE، LTE+، 5G و غیره را در کنار نماد قدرت نوار نشان می دهد. با این حال، هنگامی که به وای فای وصل شدید، مشکلات شروع شد. اگر بیش از یک دقیقه به وای فای متصل بودید و سپس آن را قطع کردید (یا با خاموش کردن وای فای یا خروج از قسمت اتصال)، تلفن به طور پیش فرض به اتصال سلولی برمی گشت (البته). با این حال، تنها با نام به برج ها متصل می شود – بدون داده، و هیچ نماد سرعت داده در کنار میله ها نمایش داده نمی شود. ممکن است تماس‌های تلفنی/متن‌هایی در این سطح ارسال و دریافت کرده باشد، اما من هرگز آن را آزمایش نکردم زیرا از یک شماره VOIP استفاده می‌کنم که با سیم‌کارت من مرتبط نیست (اصولاً از آن به عنوان یک طرح فقط داده استفاده می‌کنم). اگر تلفن را مجدداً راه‌اندازی کنید یا حالت هواپیما را تغییر دهید (حدود 5 ثانیه بین حالت هواپیما خاموش/روشن)، دوباره به داده‌ها متصل می‌شود. به طور کلی، داده ها تا زمانی که مناطق جغرافیایی را جابه جا نکنید (احتمالاً همزمان با دکل های سوئیچینگ) یا قفل تلفن را برای یک ساعت یا بیشتر باز نکنید، متصل می ماند. البته با توجه به اینکه تلفن را اساساً بی استفاده می کرد، این وضعیت پایدار نبود.

    من اخیراً در T-Mobile در ایالات متحده به یک Xiaomi Note 11 Pro 5G روی آوردم و مشکلاتی در برقراری اتصال داده بدون درز داشتم. من پس از مطالعه زیاد انجمن و ساعت ها آزمون و خطا به راه حل پی بردم. این پست برای به اشتراک گذاشتن یافته های من و نجات دیگران از سردرد است.

    اگر کلید VoLTE را در تنظیمات سیم خود نمی بینید، می توانید آن را از طریق صفحه شماره گیری فعال کنید. *#*#86583#*#* را شماره گیری کنید و یک پاپ بالا در نزدیکی پایین صفحه مشاهده خواهید کرد که می گوید “VoLTE Carrier check disabled” است. اکنون به تنظیمات سیم کارت خود بروید تا کلید VoLTE را پیدا کنید و اگر روشن نیست (لغزنده به سمت راست)، این کار را انجام دهید.

    تغییر اتصال داده به همیشه روشن (حتی زمانی که وای فای هستید)

  • چندین تنظیمات مختلف APN را امتحان کرد

  • سیم کارت در سینی های مختلف قرار داده شده است

  • هی همه،

    اتصالات داده/فای را بازنشانی کنید

  • علائم

    اکنون همه باید بی عیب و نقص کار کنند!


  • منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/wt8ty2/xiaomi_note_11_pro_5g_data_connection_solution/

    توسط Lei Jun

    Lei Jun