من از مدتها قبل به محصولات Mi معتاد هستم، با یک گوشی شروع کردم و با همه چیزهایی که مارک Mi را داشتند به پایان رساندم… تا جایی که 20 روز پیش یک دستگاه آب پخشکننده Mi Smart Pet و پک Mi Smart Pet Feeder خریدم. طبق معمول Mi Store، 2 محصول را در 2 روز دریافت کردم. با این حال، تغذیه حیوانات خانگی کار نمی کند، چیزی داخل آن شکسته است. بلافاصله سعی کردم از طریق Mi Store درخواست جایگزینی کنم، اما هر بار هنگام تأیید، یک پیام خطا ظاهر می شود. سپس من از چت استفاده کردم و آنها به من گفتند که مشکلی در پلتفرم وجود دارد، اما آنها آن را برای من حل می کنند و من یک برچسب بازگشتی برای چاپ در ایمیل خود دریافت خواهم کرد. بعد از 3 روز تصمیم گرفتم با پشتیبانی تماس بگیرم. آنها به من گفتند که چیزی دریافت نکردم زیرا باید ابتدا با آنها تماس بگیرم، اما اکنون جایگزین من را ثبت کردند و یک ایمیل دریافت خواهم کرد. 3 روز بعد دوباره چت را امتحان کردم. آنها به من گفتند همه چیز ثبت شده است و تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که از من بخواهند منتظر یک ایمیل باشم. بعد از 2 هفته، دوباره تماس گرفتم، و آنها تایید کردند که تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که منتظر ایمیل باشم. الان 20 روزه
TLDR: 3 هفته پیش یک محصول خراب از فروشگاه رسمی Mi فرانسه دریافت کردم و با وجود چندین تماس، هنوز پاسخ معتبری برای تعویض یا بازپرداخت دریافت نکردم…
منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/ybrx37/official_mi_store_support_awful_experience/