من دانش آموزی هستم که redmi note 10pro را به ارزش 18 هزار خریدم، فقط بعد از 1 سال بعد از به روز رسانی دوربین جلوی گوشی من کار نکرد، به مرکز خدمات مراجعه کردم و گفتند شیائومی از این مشکل مطلع است اما شرکت هیچ راه حلی برای این مشکل صادر نکرده است. .. گوشی من از گارانتی خارج شده بود چون فقط یک سال از عمرش گذشته بود گفتم باشه بدون دوربین جلو مدیریت میکنم. بعد از یک ماه گوشی خاموش شد، دوباره به مرکز خدمات رفتند و گفتند ببخشید مادربرد مرده است، باید 11 هزار برای مادربرد بپردازید. به نظر من غیر منطقی به نظر می رسید که من بعد از یک سال 11 هزار دیگر پرداخت کنم. سال فقط به دلیل ایراد ساخت یک شرکت.. نه دوربین و نه مشکل مادربرد به خاطر تقصیر من نبود، این اتفاق بعد از آپدیت افتاد. .. اکنون احساس می کنم بسیار توسط شرکت فریب خورده ام .. *لطفاً به من کمک کنید * باید برای این موضوع علیه شرکت کاری انجام دهم … ممکن است پرونده ای در دادگاه مصرف کننده باشد.. هرچند هنوز از روال آن اطلاعی ندارم . افراد زیادی مثل من با مشکل مشابه وجود دارند. شرکت با اطلاع از مشکل به روز رسانی کاری انجام نمی دهد. هر گونه پیشنهادی در مورد تعویض مادربرد من قابل قبول است.. من نمی توانم یک گوشی دیگر بخرم زیرا درآمدی ندارم و پدر و مادرم پول تلفن را پرداخت کردند
منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/wp5lse/motherboard_dead_need_help_to_take_action/