چرا ساعت هوشمند من قطع می شود: شیائومی


من یک S1 Active دارم و با Mi Fit/fitness کار می کنم (پوشیدن شیائومی)

در ابتدا، هنگامی که برای اولین بار آن را دریافت کردم، در ابتدا برای جفت کردن دستگاه تلاش کردم. و اکنون بعد از 3 ماه هر 5 دقیقه به طور تصادفی قطع می شود، بنابراین وقتی می خواهم داده ها را از ساعت خود آپلود یا همگام سازی کنم، باید ساعت هوشمند را مجددا راه اندازی کنم.

S1 Active برای کدام خط برند تحت xiaomi استفاده می کند، زیرا نمی تواند به Zepp Life یا Zepp متصل شود.

و من از کمبود برنامه های سازگار با ساعت ناامید هستم، بنابراین اکنون از Strava به عنوان واسطه برای همگام سازی داده هایم با Google Fit استفاده می کنم. اگرچه باید بگویم که من عاشق Strava شده ام.

همچنین آرزو می‌کنم که می‌توانستید برنامه‌های ساعت هوشمند را باز کنید، همانطور که من دیدم مردم در ساعت‌های اپل انجام می‌دهند، یا ویژگی‌هایی مانند سطح انرژی در برنامه داشته باشید، مشابه Garmin که دارای ویژگی باتری بدنه است.

آیا کسی می‌داند که آیا به‌روزرسانی‌هایی برای Mi Fit یا خط S1 وجود دارد یا خیر


منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/yeqq61/why_does_my_smartwatch_keep_disconnecting/

توسط Lei Jun

Lei Jun