مواجه شدن با یک باگ در دستگاه شیائومی شما بی سابقه نیست. اگر کاربران روزانه در دستگاه های شیائومی خود با باگ های تحریک کننده و مشکل ساز خاصی مواجه می شوند، باید آن را گزارش کنند. این مشکلات ممکن است شامل عملکرد دستگاه، نمایشگر یا مشکلات استفاده باشد. هنگامی که با یک باگ مواجه میشوید، یافتن و گزارش آن ضروری است تا به شیائومی کمک شود تا مشکلات موجود را در سریعترین زمان ممکن حل کند و تجربه کیفیت محصولات خود را بهبود بخشد.
شیائومی یک برنامه از پیش ساخته شده در رابط کاربری MIUI خود به نام «خدمات و بازخورد” برای گزارش یک اشکال در دستگاه شیائومی.
- اول از همه، برنامه را در دستگاه خود از کشوی برنامه باز کنید و از لیست گزینه ها روی “بازخورد” ضربه بزنید.
- در این صفحه، اشکالی را که در حین استفاده از MIUI پیدا کردهاید، شرح دهید، اسکرینشاتها، گزارشها و انواع دیگر اسناد را پیوست کنید و آن را به تیم توسعه شیائومی گزارش دهید.
روش دوم ساده ترین و بهترین راه برای از بین بردن باگ ها است. این است که اشکالات را به تیم توسعه شیائومی گزارش دهید. وقتی شکایت را به همراه گزارشهای لازم برای توسعهدهندگان ارسال میکنیم، آنها روی این مسائل و باگها کار میکنند. پس از رفع اشکالات، آن را به عنوان یک به روز رسانی عمومی در دسترس قرار می دهند. به این ترتیب می توانیم از شر باگ ها خلاص شویم. در این مقاله یاد خواهید گرفت نحوه گزارش باگ در MIUI.
نحوه گزارش یک اشکال در نسخه جهانی MIUI
آیا این راهنما مفید بود؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید
منبع: https://xiaomiadvices.com/xiaomi-miui-report-bugs/
به طور خودکار یک گزارش اشکال کامل به عنوان یک فایل بایگانی در زیر “حافظه مشترک داخلی/MIUI/debug_log” پوشه و به طور خودکار آن را به سرورهای شیائومی ارسال کنید.
نرم افزار بدون اشکال نمی آید. برای MIUI هم همینطور است. با این حال، کاربران آن را تا حدودی غیرقابل قبول می دانند. دو روش برای خلاص شدن از شر این اشکالات وجود دارد. روش اول این است که رام دستگاه خود را به حالت پایدار تغییر دهید.رام پروژه متن باز اندروید (AOSP).“. با این حال، بسیاری از کاربران نمی دانند که چگونه رام را تغییر دهند. اینجاست که روش دوم به کار می آید.
راه دیگر برای ارائه بازخورد به شیائومی از طریق تلفن است تنظیمات. مراحل زیر را دنبال کنید:
- رفتن به تنظیمات > درباره تلفن > تمام مشخصات.
- شش بار روی آن ضربه بزنید اطلاعات CPU.
- برای ایجاد گزارش بازخورد و ارسال آن به شیائومی، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.
نحوه گزارش یک اشکال در نسخه MIUI China
- باز کن برنامه خدمات و بازخورد در گوشی شما
- جستجو کنید سوالات متداول برای مشکل خود، و اگر راه حل را پیدا کرده اید، پس لازم نیست جای دیگری را جستجو کنید.
- اگر مشکل در لیست سوالات متداول ذکر نشده است، روی آن ضربه بزنید سیاههها را دریافت کنید در برنامه خدمات و بازخورد.
- انتخاب کنید نوع گزارش و با شرایط موافقت کنید.
- روی ضربه بزنید به صفحه اصلی بروید و سعی کنید باگ یا مشکل را دوباره ایجاد کنید و سپس باز کنید خدمات و بازخورد برنامه و روی آن ضربه بزنید تمام کنید و آپلود کنید.
- از شما خواسته می شود یک فرم بازخورد ارسال کنید در صفحه بعدی
- انتخاب کنید نوع بازخورد (مسائل یا پیشنهادات) و موضوع را با جزئیات به همراه نحوه بازسازی آن شرح دهید. در صورت امکان، تصاویر یا ویدیو را پیوست کنید.
- اکنون، روی آن ضربه بزنید مورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید دسته یا نوع موضوع.
- روی ضربه بزنید زمان و زمان را انتخاب کنید زمانی که با اشکال یا مشکل مواجه شدید.
- وارد کن پست الکترونیک یا شماره تلفن جایی که می خواهید گزارش بازخورد دریافت کنید.
- را بررسی یا فعال کنید سیاههها را اضافه کنید گزینه.
- در نهایت بر روی آن کلیک کنید ارسال برای ارسال باگ به تیم توسعه دهندگان شیائومی.
- سپس بر روی آن کلیک کنید بارگذاری گزینه ای برای آپلود گزارش های مربوطه، و روی آن ضربه بزنید موافق دکمه.