بسیار خوب، پس قبل از اینکه بگویم مشکل چیست، ابتدا می خواهم بگویم که راه حل مشکلم را می دانم. با این تفاوت که به عنوان یک مصرف کننده متوسط به راه حل مورد نیاز دسترسی ندارم. من حدود یک سال است که تلفنم را آجر کردهام و صادقانه بگویم، امیدوار بودم که یک جایگزین حداقل تا الان رسیده باشد. اما من نمی دانم که چرا من توانایی تعمیر دستگاه خود را به تنهایی دارم اما شیائومی به من اجازه انجام این کار را نمی دهد. و سپس چون من در نزدیکی یک مرکز خدمات زندگی نمیکنم، باید برای خدمات به شخص دیگری پول پرداخت کنم. من بدم نمیآید برای آن به دیگری پول بدهم، این چیزی نیست که میگویم. اما حداقل اگر می دانم چگونه این کار را انجام دهم، چرا اجازه نمی دهم. همچنین لطفاً اگر یک حساب مجاز شیائومی دارید، لطفاً در اینجا به من کمک کنید.
منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/yrvd6g/note_9_pro_hardbricked/