اول از همه – به محض بسته شدن Samsung Wearable، ساعت ها بلافاصله اتصال به تلفن را از دست می دهند (فکر می کنم بدون توجه به وضعیت پلاگین ها). در مرحله بعد، گاهی اوقات ممکن است اتصال بلوتوث قطع شود و شما نیاز به اتصال مجدد آن از طریق برنامه داشته باشید.
Buds کمی عجیب به نظر می رسد – اما من فکر می کنم این به دلیل تغییر کدک اختصاصی “Samsung Scalable Codec” به “عادی” AAC است، بنابراین من نمی توانم این را به عنوان یک مشکل ببینم.
فکر می کنم این یک مشکل رایج است، اما متأسفانه من در جستجوی این ساب ردیت شکست خورده ام، بنابراین لطفا آرام باشید 🙂
منبع: https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/zg65r3/xiaomi_12t_pro_vs_samsung_wearable_need_help/
12T Pro را به تازگی پس از یک لووووونگ دوره استفاده از سامسونگ گلکسی نوت 8 (راست بگویم تجربه بسیار خوبی بود اما اخیراً باتری و بلندگوی اصلی شروع به “از هم پاشیدن” کردند، بسیار سریع…). من همچنین Samsung Buds و Samsung Watch (SM-R800 – خیلی قدیمی هم دارم، می دانم).
آیا کسی مشکلات مشابهی را تجربه کرده است و احتمالاً کسی میتواند مرا به راهحلهای احتمالی راهنمایی کند – یا با نبود راهحل ناامیدم کند؟
خیلی خوب، من Samsung Wearable را روی Xiao و افزونه های ماهواره ای نصب کرده ام (بیایید آنها را “DLL های مقیم” بنامیم)، دسترسی کامل را فراهم کرده ام، “کنترل فعالیت” را برای همه آنها غیرفعال کرده ام – اما مشکلات دوره ای دارم…
اما ساعت …. لعنتی … 🙁
سلام برادران عزیز 🙂